Skok na vsebino
  • slide4
  • slide1
  • slide7
  • slide5
  • slide2019-2
  • slide8

Splošno

Izjava o dostopnosti spletišč oz. izjava o skladnosti (ZDSMA)

Stopnja skladnosti

Priprava izjave o dostopnosti

Povratne in kontaktne informacije

Izvršilni postopek

Nedostopna vsebina na spletnem mestu

Zadnja posodobitev: 11.03.2024

Športna dvorana

JAVNI RAZPIS za uporabo športnih objektov – športne dvorane v šolskem letu 2024/2025

pdfJavni_razpis_za_uporabo_športne_dvorane_v_šolskem_letu_2024-25.pdf

docObrazec_za_prijavo.doc

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

JAVNI RAZPIS za uporabo športnih objektov – športne dvorane v šolskem letu 2022/2023

pdfJavni razpis.pdf


PRIJAVA NA JAVNI RAZPIS 2022/2023 ZA UPORABO ŠPORTNE DVORANE:

docObrazec za prijavo.doc

VLOGA ZA ENKRATNO UPORABO ŠPORTNE DVORANE:

docx17_Vloga_za_uporabo_športne_dvorane.docx


HIŠNI RED:

pdfHišni red

     *spremembe hišnega reda z dne 23. 9. 2015:
     pdfSprememba hišnega reda športnih objektov


PRAVILNIK: 

pdfPravilnik o upravljanju in načinu oddajanja športnih objektov Občine Sveta Ana


CENIK: 

Cenik športne dvorane 2019


URNIK REDNIH VADB:

 

 

SKUPNA OBČINSKA UPRAVA MARIBOR

sup1sup1

 

PREDSTAVITEV SUPNE OBČINSKE UPRAVE MARIBOR

18 občin širšega Mariborskega območja je konec leta 2019, z namenom skupnega opravljanja določenih strokovnih in razvojnih nalog ustanovilo Skupno občinsko upravo Maribor.

Skupna uprava je v letu 2020 za ustanoviteljice izvajala naloge občinskega inšpekcijskeganadzorstva, občinskega redarstva in varstva okolja, v prihodnje pa bomo predvsemzaradi stimulativnega državnega financiranja našo dejavnost širili tudi na ostala, zakonsko opredeljena področja.

Namen vzpostavljanja skupnihobčinskih uprav je povezovanje, naša obveza in poslanstvo pa sta ustvarjanje pogojev za boljše, varnejše in bolj zdravo življenjsko okolje.

VODJA SKUPNE OBČINSKE UPRAVE:
Mag. Zorica ZAJC KVAS
E- mail: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.
Telefon: 02 2201 445

Življenjepis: Zorica Zajc Kvas se je rodila v Mariboru. Do odhoda na študij v Ljubljano, je svoja otroška leta preživela sprva na Teznu, mladostna pa v Pekrah, ob šolanju na OŠ Rado Robič in I. gimnaziji. Diplomirala je na Pravni fakulteti v Ljubljani. Od vrnitve v rodno mesto živi v Kamnici.

Ima 25 let delovnih izkušenj s področja lokalne samouprave, ki je tudi tema njenega magistrskega dela.

Do sprejetja izziva v Skupni občinski upravi Maribor je vodila občinski upravi male in srednje velike občine. Specializirala se je predvsem za področja zagotavljanja in izvajanja javnih služb ter delovanja javnih podjetij in zavodov. Njena strokovna področja so tudi uslužbenski sistem, javna naročila ter pridobivanje evropskih sredstev.

S strani Ministrstva za javno upravo je bila imenovana za izpraševalko na strokovnih izpitih za področja organizacije in funkcije lokalne samouprave, sistema upravnega prava ter poslovanja organov javne uprave.

V svoji karieri je vodila in sodelovala v številnih projektnih skupinah javnega sektorja, kjer je navkljub odvetniškim koreninam našla svoje poslanstvo.


MEDOBČINSKA INŠEKCIJA

Vodja: Nina MAJCENOVIČ MIKL, Inšpektorica svetnica
E naslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.
Telefon: 02 2201 516

Uradne ure:
v ponedeljek, torek in četrtek od 8.00 do 15.00 ure,
v sredo od 8.00 do 17.00 ure in
v petek od 8.00 do 13.00 ure.

NALOGE MEDOBČINSKEGA INŠPEKTORATA:

Medobčinska inšpekcija izvaja inšpekcijski nadzor nad sprejetimi zakoni in občinskimi predpisi.  Inšpekcijski nadzor v skladu z določbami Zakona o inšpekcijskem nadzoru, pomeni nadzor nad izvajanjem in spoštovanjem zakonov ter drugih predpisov, ki ga izvršujejo inšpektorji kot uradne osebe s posebnimi pooblastili in odgovornostmi. V okviru vodenja inšpekcijskih postopkov in odločanja v le-teh, inšpektorji izdajajo upravne akte v skladu z določbami Zakona o splošnem upravnem postopku ter vodijo prekrškovne postopke na podlagi Zakona o prekrških.

Medobčinska inšpekcija izvaja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem določb naslednjih zakonov in občinskih odlokov:

-          Zakon o cestah
-          Zakon o pravilih cestnega prometa
-          Zakon o prevozih v cestnem prometu
-          Zakon o varstvu okolja
-          Gradbeni Zakon
-          Zakon o prijavi prebivališča
-          Zakon o spodbujanju razvoja turizma
-          Zakon o pogrebni in pokopališki dejavnosti
-          Odloke o občinskih cestah
-          Odloke o kategorizaciji občinskih cest
-          Odloke o načinu opravljanja obvezne lokalne gospodarske javne službe ravnanja s komunalnimi odpadki
-          Odloke o načinu opravljanja lokalne gospodarske javne službe odvajanja in čiščenja komunalne in padavinske odpadne vode
-          Odloke o načinu opravljanja lokalne gospodarske javne službe oskrbe s pitno vodo
-          Odloke o oglaševanju
-          Odloke o rabi javnih površin
-          Odloke o zelenih površinah
-          Odloke o pogrebni in pokopališki dejavnosti
-          Odloke o turistični in promocijski taksi
-          Odloke o avtotaksi prevozih
-          ter drugih predpisov, ki pooblaščajo občinsko inšpekcijo za inšpekcijski nadzor

MEDOBČINSKO REDARSTVO

Vodja: Uroš KOSI

E naslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.
Telefon: 02 2201 527
Uradne ure redarstva:

Sprejemanje prijav: dežurni redar sprejema prijave vsak poslovni dan Medobčinskega redarstva med 7.15 in 21.45 uro na telefonski številki 02/2201-527 in 040 205 956.

Informacije o storjenih prekrških: operativno-komunikacijska pisarna posreduje informacije o storjenih prekrških osebno na sedežu redarstva, splošne informacije pa tudi po telefonu na telefonski številki 02/2201-527:
ponedeljek, torek, četrtek in petek od 9.00 do 12.00 ure,
sredA od 9.00 do 12.00 ure in od 14.00 do 17.00 ure.

NALOGE MEDOBČINSKEGA REDARSTVA

Občinski redarji in redarke Medobčinskega redarstva v skladu s predpisi in na podlagi programov varnosti občin ustanoviteljic, skrbijo za varen in neoviran cestni promet, javno varnost in javni red na območju občin ustanoviteljic in so pristojni:

  • nadzorovati varen in neoviran cestni promet v naseljih, 
  • varovati ceste in okolje v naseljih in na občinskih cestah zunaj naselij,
  • varovati javno premoženje, naravno in kulturno dediščino, 
  • skrbeti za varnost na javnih poteh, rekreacijskih in drugih javnih površinah,
  • vzdrževati javni red in mir,
  • voditi prekrškovni postopek v skladu z zakonom,

SKUPNA NOTRANJEREVIZIJSKA SLUŽBA

Vodja: mag. Špela Kramberger
E naslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.
Telefon: 02 2201-568

Uradne ure:

Ponedeljek 8.00 – 12.00 in 13.00 – 15.00
Sreda 8.00 – 12.00 in 13.00 - 17.00
Petek 8.00 – 13.00


NALOGE SKUPNE NOTRANJEREVIZIJSKE SLUŽBE

V skladu z Usmeritvam za državno notranje revidiranje je notranje revidiranje neodvisna in nepristranska dejavnost dajanja zagotovil in svetovanja, zasnovana za dodajanje vrednosti in izboljševanje delovanja organizacije. Organizaciji pomaga uresničevati njene cilje s sistematičnim in metodičnim ocenjevanjem in izboljševanjem uspešnosti upravljanja tveganj, kontrolnih postopkov in upravljanja organizacije.

Skupna služba je ustanovljena z namenom vzpostavitve in učinkovitega izvajanja funkcije notranjega revidiranja občin ustanoviteljic ter njihovih posrednih in neposrednih proračunskih uporabnikov.

Skupna služba opravlja v skladu s pooblastili področnih predpisov naloge notranjega revidiranja občin ustanoviteljic ter njihovih posrednih in neposrednih proračunskih uporabnikov.

Skupna služba za navedene izvaja stalni in celoviti nadzor nad pravilnostjo in smotrnostjo poslovanja, svetuje na področju obvladovanja tveganj, notranjih kontrol in postopkov poslovodenja z namenom izboljšanja njihove učinkovitosti ter opravlja druge strokovne naloge s svojega delovnega področja.

Aktualno

Ob 97. rojstnem dnevu smo obiskali g. Andreja Kapla.Gospod Andrej je naš najstarejši občan, ki ima neomajno voljo in zavidanja vredno energijo. Še vedno rad skoči na sprehod, še raje pokramlja ter pozorno spremlja, kaj se dogaja v naši občini.Ob obisku nas je pričakal z nasmehom, iskrico v očeh in t...

Preberi več...

Občinski svet Občine Sveta Ana je na 17. redni seji, dne 26. 11. 2025, sprejel sklep o javni razpravi o predlaganem proračunu Občine Sveta Ana za leto 2026. Javna razprava poteka od 27. novembra do 11. decembra 2025. Sklep o javni razpravi o predlaganem Proračunu_Občine_Sveta_Ana_za_leto_2026.pd...

Preberi več...

Na podlagi Sklepa Uprave Republike Slovenije za zaščito in reševanje (št. 844-9/2025-12 – DGZR, z dne 17. 11. 2025) se pričenja postopek ocenjevanja škode na kmetijskih pridelkih zaradi posledic pozebe v letu 2025. Oškodovanci, ki so utrpeli škodo zaradi pozebe v letu 2025, lahko o...

Preberi več...

Na podlagi 21. člena Poslovnika Občinskega sveta Občine Sveta Ana (MUV, št. 21/2020 in 13/2025) sklicujem 17. redno sejo Občinskega sveta Občine Sveta Ana, ki bo: v  sredo, 26. novembra 2025 ob 16. uri, v prostorih Občine Sveta Ana, Sveta Ana v Slov. goricah 17, sejna soba. Predlog...

Preberi več...
No More Articles

ČEZMEJNI PROJEKTI


KORISTNE POVEZAVE

esrr

 Logo NOO

prd

seu skp

  • Občina Sveta Ana
    Sveta Ana v Slov.goricah 17
    2233 Sveta Ana v Slovenskih goricah

    02 729 58 80
  • Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.
  • Matična številka: 1332074
  • TRR: 01100-0100018188

Srebrni 150 210 Splet

Spletna portal Občine Sveta Ana uporablja samo NUJNE piškotke, ki so potrebni za delovanje spletne strani. Več o piškotkih